Tuesday, May 22, 2012

Merah Jambu Mania Kembali Mengganas!

wow gerun tak dengan tajuk di atas? ahaha. ok syok sendiri saja. sebenarnya kami agak sibuk kebelakangan ini. Lepas Futsal Amal tempohari http://merahjambumania.blogspot.com/2012/04/somali-fc-naib-juara-congratulations.html yang menjadikan kita naib juara.. kami menerus kan kehidupan dengan menjaya kan lagi 2 event di sekitar ibu kota. Alhamdulillah.. tak menang tangan kami di buat nya.. penat tapi seronok. tunggu saya update lagi di post akan datang ya. Doa kan saya berjaya merajinkan diri, okay!.. hihi. *gelak tutup mulut sikit.

oh ya.. kami juga dah ada bib atau lebih manis kita panggil CREW VEST! canggih kan! anda jugak nak bib macam ni? jangan malu-malu boleh order dengan kita. ini customized tau, boleh buat design sendiri, color sendiri, logo sendiri. best kan? kan? kan? setakat ni dah 2 event kita pakai dengan bergaya. bila lagi nak next event ye! tak sabar untuk mengganas lagi! yeah!

oh ya bib atau vest for crew ni ada 2 side.. boleh tukar ikut event yang kita jayakan.. sangat cost effective dan pastinya comel! ehem :) jumpa lagi di lain post! love u guys! xoxo!

No comments:

Post a Comment